TELE-KA-LAND Obmejna doživetja, brezmejne pustolovščine
Projekt je bil odobren v okviru 3. roka Javnega razpisa programa sodelovanja Interreg
V-A Slovenija-Madžarska v obdobju 2014-2020. Prednostna os 1 – PRIVLAČNA REGIJA (Ohranjanje, varstvo, promocija ter razvoj naravne in kulturne dediščine)
Trajanje projekta: 1.1.2018 – 31.12.2020
Vodilni partner: Občina Nagyrecse (Nagyrécse Község Önkormányzata)
Projektni partnerji: Občina Magyarszerdahely (Magyarszerdahely Község Önkormányzata), TIC Moravske Toplice, Zavod za okolje in turizem Dobrovnik, Univerza Pannon iz Nakikanizse (Pannon Egyetem)
Vrednost projekta: 399.315,12 € ESRR
Glavni cilj projekta: Zaradi pomanjkanja atraktivnih turističnih storitev za družine z otroki, je potrebno urediti turistične znamenitosti namenjene tej ciljni skupini na čezmejnem območju. Na podlagi rezultatov prejšnjega projekta 5 poštnih kočij, se bo v obmejni regiji razvil manjkajoči turistični produkt. Vzpostavila se bo TELE-KA-LAND mreža Pravljičnih parkov, zato bo regija bolj vabljiva za različne generacije. Z novim produktom želimo pridobiti več gostov, privabiti jih v območje za daljši čas in jim zagotoviti storitve na visoki ravni.
Predvidene aktivnosti: Glavna naloga v projektu je vzpostavitev TELE-KA-LAND mreže Pravljičnih parkov v naseljih Nagyrécse in Magyarszerdahely na Madžarskem, ter v Dobrovniku in Moravskih Toplicah na slovenski strani. Organizirane bodo prireditve, ki bodo temeljile na pravljičnem parku in lokalnih tradicijah. Izdelale se bodo različne promocijske publikacije in zemljevid za zbiranje žigov, katere bodo obiskovalci dobili v pravljičnih parkih.
Pomembno je, da bomo z namenom doseganja naših ciljev izvajali marketinško dejavnost na različnih ravneh. Dejavnost bo izvajal turistični destinacijski menedžment, ki ga bomo ustanovili. Naloga te organizacije bo, da sporočila v zvezi z novim produktom posreduje potencialnim zainteresiranim. Dejavnost bomo izvajali z najnovejšimi komunikacijskimi sredstvi. O produktu bo izdelana mobilna aplikacija, Facebook PPC kampanja, Google AdWords search in display kampanja, uporabljali bomo tudi tradicionalna marketinška orodja.
Med delovnimi sklopi načrtujemo za ponudnike storitev tudi usposabljanja, ki manjkajo na tem območju. S sodelovanjem univerze Pannon bomo organizirali tri usposabljanja: orodja za elektronsko trženje, za vodnike konjeniških tur (OKJ) ter usposabljanje animatorjev. Projekt bo promoviran na šestih mednarodnih turističnih sejmih.
Zavod za okolje in turizem Dobrovnik
Dobrovnik 297, 9223 Dobrovnik
Email: turizem@dobrovnik.si
Telefon: 386 41 349 927